Hollow Knight: Silksong
As the lethal hunter Hornet, adventure through a kingdom ruled by silk and song! Captured and taken to this unfamiliar world, prepare to battle mighty foes and solve ancient mysteries as you ascend on a deadly pilgrimage to the kingdom’s peak. Hollow Knight: Silksong is the epic sequel to Hollow Knight, the award winning action-adventure. Journey to all-new lands, discover new powers, battle vast hordes of bugs and beasts and uncover secrets tied to your nature and your past. Game Features - Journey through a fallen insect kingdom of mossy grottos, gilded cities and misted moors. - Lethal acrobatic action! Dance between foes in swift, beautiful combat. - Craft powerful tools! Master an enormous arsenal of weapons, traps and mechanisms. - Solve shocking quests! Aid the downtrodden and restore the kingdom's hope. - Battle over 200 ferocious foes! Beasts and hunters, assassins and kings, monsters and knights. - Experience a stunning orchestral score from Hollow Knight's award-winning composer, Christopher Larkin!