Worms Anniversary Edition
Help the worms celebrate their coming of age as they turn 21 with this devastatingly good bundle of mutually-assured destruction! The Worms Anniversary Pack brings together Worms W.M.D plus Worms Battlegrounds and its Alien Invasion additional content to create the motherload of invertebrate mayhem! In Worms W.M.D, the worms are back in their most destructive game yet, with a gorgeous, hand-drawn 2D look, brand new weapons, the introduction of crafting, vehicles and buildings plus the return of some much-loved classic weapons and gameplay. Worms Battlegrounds brings friends and families together in the noble pursuit of self‐improvement, world domination and exploding sheep. Beautiful 3D visuals, deep social features and lots of other exciting additions - it's everything a Worms fan could want. The Worms Battlegrounds Alien Invasion DLC pack features an all-new Bodycount mode where you fight off waves of alien invaders, 10 new deathmatch missions and an array of otherworldly weaponry and cosmetics. It's out of this world!