Experience Watch_Dogs - the phenomenon of 2014 - with the biggest edition ever! As Aiden Pearce, a brilliant hacker, turn Chicago into the ultimate weapon in your quest for revenge. In this Complete Edition, including the game + Season Pass, access a new game mode, weapons, outfits and missions and plays as T-Bone, the legendary hacker in a brand new campaign!