Warhammer Pack: Hack and Slash
A Warhammer games pack at an epic price! In Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr, you are an Inquisitor, the most powerful agent of the Imperium. Enforce the Emperor's will across the dark world and discover the secrets of the fortress monastery Martyr. In this action-RPG, choose from several character classes and fight to the death in tactical and violent battles, alone or in co-op. Warhammer: Chaosbane takes place in a world dominated by magic and ravaged by war. You are the last hope for the Empire of Man against the Chaos hordes. Choose your hero from five character classes, each with unique and complementary skills. Playing solo or with up to four others in local or online co-op, prepare for epic battles wielding some of the most powerful artefacts in the Old World.