War Thunder - "Snake Charmer" Bundle
This pack includes: Type 96A Prototype Pack; A-5C Pack. All premium vehicles allow you to earn increased Research Points and Silver Lions and comes furnished with all available modifications. With a Premium account (also purchasable in the game for Golden Eagles) you will earn more Research Points and Silver Lions in battles for a set amount of days. This is cumulative with bonuses from premium vehicles! Note! Compensation is not provided if you purchase 2 different packs which include the same vehicle or you already have the vehicle from this pack!