Vampire: The Masquerade - Coteries of New York
Vampire: The Masquerade - Coteries of New York presents the conflict between two vampiric factions: the traditionalist Camarilla and the fiercely independent Anarchs. It's a unique, atmospheric, single-player narrative experience, set in the rich universe of Vampire: The Masquerade 5th Edition. - Choose one of three pre-defined characters and play as a Ventrue, Toreador or Brujah - Each playable character offers a selection of powers (Disciplines), different ethical approaches to certain issues, and unique dialogue lines - Character-oriented quests allow you to meet four unique NPCs: a Tremere sorcerer, a Nosferatu detective, a Gangrel of conflicted loyalties and a Malkavian multifoliate online personality with their own agendas. Win their hearts and minds and up to two of them will assist you in the finale - Depending on your choice of the Clan you will be able to see the events from a distinct perspective. One playthrough is not enough to see all the game has to offer!