Ultimate General: Gettysburg
Ultimate General: Gettysburg is a critically acclaimed tactical battle simulator that allows you to lead thousands of soldiers in the battle of Gettysburg as commander of either the Union or Confederate army. The game features the most accurately created map, complex morale, innovative control mechanics and smart AI. You have the freedom to use different strategies while the battle progresses. Your decisions and military performance play a crucial role in the result.