Tunguska: The Visitation - Complete Edition
Seek fortune as a Ghoul Hunter in an abandoned Soviet Exclusion Zone. Use your grit and ingenuity to survive deadly radiation, mysterious anomalies, and poisonous mutants. Go in guns-blazing, or stay in the shadows - your choice. Uncover the dark secrets of Tunguska from the Soviet era. Venture across desolate villages, abandoned facilities, toxic swamps, and ominous tunnels in this top-down adventure RPG, in a realm cursed by the mysterious Tunguska Event in 1908. Inspired by the novel Roadside Picnic, Tunguska is one man's vision and creation of a new post-Visitation zone: a place not just full of horror and danger, but also the freedom and opportunities sought after by many near the fall of the USSR. SURVIVAL Tunguska: The Visitation is 3D top-down action shooter, infused with moderate survival elements such as food, medicine, body energy, character stat buff, hazardous environments, and inventory management. The slow-paced, methodical gameplay inspires critical thinking and strategic planning. A perk-based skill system lets you decide on how to build expertise - be it combat-heavy, stealthy, crafty, or just an all around survivor of the Zone. COMBAT Put your grit to the test with real time melee brawls and gunfights. With a large arsenal of weapons, you can be creative and come up with the best approach for each combat scenario. Stick to the shadows and use distractions, if being stealthy is up your alley. CRAFTING The Zone is not a barren place. Collect wild herbs, grow crops, and hunt for wild animals to collect ingredients for cooking and brewing. Use the workbench to craft ammunition and repair your gears. COMPLETE EDITION Includes: main game, Ravenwood Stories, Shadowmaster, New Game+, and Slaughterhouse.