Truck Driver - Gold Edition
Get the full trucking experience with Truck Driver Gold Edition! This definitive edition includes the Truck Driver base game, the Heading North DLC, additional paint jobs inspired by the USA, UK, Germany, and France, as well as the Hidden Places & Damage System DLC. Hit the road with the best version of the original Truck Driver yet! Truck Driver: After inheriting a truck from your father, it’s time to hit the road and build your career in the trucking world. Take on jobs from a variety of clients, haul cargo across scenic routes, and customize your truck to match your style. Heading North: Expand your Truck Driver journey with the Heading North DLC! Uncle Karl challenges you to take your career to the rural region of Mangefjell. Explore unique locations, work with new clients, and unlock exciting trucking opportunities across a beautiful Nordic-inspired landscape.