Tropico 5 - Complete Collection
With three extensive campaigns, 40 islands, over 125 buildings and 10 additional scenarios, this game collection will provide a great deal more than 100 hours of gaming fun on your Xbox One. The Eras – Begin your rule in colonial times, survive world wars and economic crises, ride out the Cold War, and lead your country towards a glorious future. From the 19th to the 21st century, each era will have its own surprises in store for you. The Dynasty – Members of your extended family live on the island and can be hired as rulers, managers, diplomats, or generals. Turn your family members into valuable resources. Research and Renovate – Modernize your nation with new buildings, technologies, and resources. Refurbish outdated structures to make sure that everything is state-of-the-art in your race against time.