Tracks - The Train Set Game: Toybox Bundle
Tracks is a beautiful toy train set builder which gives you the tools to play without limits. Jump into an expansive sandbox and lay down track pieces, create bridges and build towns with Tracks’ easy to get to grips with gameplay. Once you’re ready, hop into the driver’s seat and ride your little train in first-person view – controlling the speed and direction, as you ride the rails. Tracks – The Train Set Game: Toybox Bundle includes all currently available DLC packs, with over 60 additional items to use in your worlds, adding to the game’s already expansive toybox. Sci-Fi Pack Look to the stars and take your train set further than ever before with new buildings, passengers, vehicles and a rocket train. Why not create an uncharted world with the new space rover, UFO, asteroid and alien? Perhaps take a giant leap for mankind with the new moon base, flag, craters and moon lander? Suburban Pack Unlock a world of suburbia, with new buildings, passengers, animals and vehicles. Why not build a town square, with the new pub, cinema, cafe, school and bus stop? Perhaps create a local play park, with the new slide, swing set and ice cream van?