Tom Clancy’s The Division 2 Ultimate Edition
Join the Division, an elite group of civilian agents, and save a country on the brink of collapse as you explore an open, dynamic, and hostile world in Washington, D.C. In the Warlords of New York expansion, chase your nemesis, Aaron Keener, a rogue ex-Division agent who has taken control of New York. TOM CLANCY’S THE DIVISION 2 ULTIMATE EDITION INCLUDES: - The base game and the Warlords of New York expansion. - A level 30 boost. - All six (6) endgame specializations instantly unlocked. - Eight (8) exclusive missions. - The Battleworn Secret Service Pack. - The First Responder Pack. - The Elite Agent Pack. - One (1) exclusive emote and outfit. NEXT-GEN CONSOLE COMPATIBILITY Play at 60 fps and up to 4K resolution on compatible consoles at no additional cost.