The Tuesday Collection
The Holy Gosh Darn- The Holy Gosh Darn is a narrative adventure with a time-travelling twist. Time travel to jump between the past and present across Heaven, Hell, Earth and Helheim. Uncover information in one timeline to alter things in another in a bid to stop your heaven from going bang. Again. Helheim Hassle- Helheim Hassle is a narrative adventure game with puzzle platforming elements. Play as Bjørn, a pacifist Viking that can detach and combine limbs at will to solve challenging puzzles and get out of uncomfortable situations involving desperate Norse Gods, Goblins, Dragons, and angry skeletons. Manual Samuel- Manual Samuel is a classic adventure game with a wild twist. After making a deal with Death, our hero, the spoiled rich-kid Samuel, must survive for 24 hours controlling his entire body manually. From breathing and blinking to driving and working, all these tasks will fall to you. It won’t be easy, with Death himself tagging along for the ride, you might be in some very deep feces!