Contains a Sublime Dojo Box (with either a Dragonfire or Phoenixclaw gi costume) and Splendid Dojo Box (dyeable versions of one of those costumes), plus the Serpentine Hat, Floral Bamboo Hat, Dragonflower Hat, the Dragon's Hoard Backpack, Dragoneye Glasses, Dragonscale Helmet, and some Apothecary Dye to help you customize your new outfit to your liking. The items contained in this pack can be claimed and used by only one TERA character per account.