Taimumari: Complete Edition
Taimumari: Complete Edition includes full Taimumari game with all DLC's and Legend of Himari minigame! Retro-style platform game in keeping with the best traditions of games of our childhood! Take control of the Himari, the young female wizard travelling across various ages to settle the balance in time across the whole world!