Taiko no Tatsujin: The Drum Master!
Drum out high scores by accurately playing along with 2 different notes, Don and Ka, in Taiko no Tatsujin: The Drum Master! Includes over 70 songs, local multiplayer mode, and online ranked matches. Light your drumming spirit on fire! ■ A simple, yet refreshing rhythm game! A simple game system where you hit the Don and Ka notes in rhythm with the music as they flow from right to left. Includes 4 different difficulties for each song, so you can match your ability to have the most fun! ■ Spirited Performance Battles! There are many ways to enjoy Taiko no Tatsujin with other people, including local multiplayer, online ranked matches, online friend matches, and online score rankings! ■ Over 70 songs included! From popular anime songs and game music to classical and pop, there is a multitude of songs and genres to choose from! ■ A rich customization system! Collect coins each time you perform to buy customization items like outfits for Taiko no Tatsujin's protagonist Don-chan. You can also get customizable titles, nameplates, and greetings to use in online battles to show the entire world how unique you are!