Super Mombo Quest
Super Mombo Quest is an action-packed precision platformer! A metroidvania with classic arcade mechanics, featuring some crazy combat, challenging combos and plenty of collectibles - all in a huge interconnected world! Get the perfect combo in hundreds of levels! Travel through a giant interconnected world made up of hundreds of areas, each with multiple challenging enemies. Some will chase you, some will shoot you, some will fly around… And some are extremely dangerous! Can you be fast enough to defeat them all in a perfect combo? Customize your gameplay with special abilities! Unlock different Mombo forms to reach speeds never before imagined! And use them to your advantage to uncover secrets and make powerful combos! Talk to NPCs, buy items and get upgrades! If you get tired of all the intensity, chill around and chat with the guardians of Subrosa. They will certainly offer items and upgrades so you can challenge yourself even more. Save the lands of Subrosa! Don't let Subrosa be destroyed by the fearsome King of Nightmares. Prove to be the long-awaited prophesied hero. Everyone counts on you and your giant tongue! Are you ready to venture out?