Solitaire 3D
Enjoy over 100 different solitaire games (including all your favorites: Spider, Pyramid, FreeCell, Klondike, Tri-Peaks etc.), multiple card decks (including the unique 4 color card deck), online high scores, statistics, and much more. Compete with players across the world with online high scores for each game! With emphasis on ease-of-play and smooth beautiful graphics, Solitaire 3D is the perfect solitaire partner for all.