SMITE Year 10 Pass
Get Exclusive content for every new God, all year long, with the SMITE Year 10 Pass! You’ll get all of the following incredible content for each God as they are released in 2023: - Voice Pack - Unlimited Ascended Skin - Additional Tier 1 Skin - Emotes (Wave and Clap) Plus, unlock three cosmetics you can only get in the Year 10 Pass: the Calamity Cat Sol Skin, Calamity Cat Loading Screen, and the Miraculous Title. As a special bonus, you’ll receive 1000 Gems to spend on in-game cosmetics, Battle Passes and more -- the choice is yours! (If you don’t own the God Pack, you’ll also unlock all new Year 10 Gods.) Save money on content for this game by purchasing the Year 10 Pass.