Secret Agent : Cold War Espionage
Get ready for a wild ride, spy-lovers! As a top-secret agent, you'll embark on thrilling mini-missions to stop an evil mastermind's plan for global domination! With seven pulse-pounding missions to complete, you'll jet-set to exotic locations all over the globe, from luxurious hotels to swanky casinos, all while hot on the trail of the infamous Royale Diamond. Set in the glitzy and dangerous world of 1969, this retro-inspired adventure will transport you back in time to the peak of the Cold War. With its sleek green sepia-tone visuals, you'll feel like you're living in a classic spy film. Keep a sharp eye out for nods to beloved spy games and movies as you use your cunning and resources to outsmart your foes and save the world from destruction!