Sea Horizon
Embark on a perilous adventure in classic role-playing style with dice rolls and card-based actions to govern your fate! In the world of Sea Horizon, every step counts in a journey of survival and high adventure! Sea Horizon is a roguelike turn-based RPG presented in a 3D bird’s eye view of a hex grid map that’s different every time you set out to explore the shattered archipelago of Myrihyn. Choose between a wide variety of characters with their own storied backgrounds and personal motivations. Chart a path across diverse landscapes and treacherous seas as you equip weapons, carefully manage your hunger and health, weigh risk against the potential reward of each side quest, activate blessings to help you along the way and make life-or-death choices in combat! Traditional role-playing elements like dice rolls and randomized battle cards govern your available actions in Sea Horizon, while wise decisions can stack the deck in your favor. Whether you succeed or fail, new paths will always be open to you in the next attempt, and victory will unlock new playable characters and tales to discover. Will you give rise to new legends in this perilous realm, or will you be among the nameless fallen adventurers who came before?