Sakura Bundle
House Flipper 2 Clean your worries away with this relaxing renovation simulator! Buy, fix, sell, and become a local legend. Or grab your power tools and build anything from scratch! With the online 2-4 players co-op mode, you can play both in sandbox and story mode together. House Flipper 2 - Sakura DLC Travel with us to Japan in House Flipper 2: Sakura DLC! Renovate a tearoom, an onsen, a school… Or use spring- and Japan-themed items to build your own traditional Japanese house, and sell it to one of the new, distinctive buyers!