Roundguard
Castle Springbottom is under attack and it’s up to the Roundguard to save the king and -- more importantly -- recover his gold! Fling your hero into the face of danger and bounce off hordes of dangerously cute monsters to reach the bottom of the dungeon. You only have one life, so you’ll need to learn how to navigate the dungeon’s hazards, master your hero’s skills, and make strategic choices if you hope to defeat the final boss. But don’t worry, the Roundguard always bounces back!