Robolifter
Robolifter is a sci-fi sokibanish puzzle game where you level by level repair the spaceship. You are the last working Lifter bot and the last hope of your companion - Repair AI. Help her to fix the damage and investigate what caused the critical shutdown. Move crates and boxes and use your environment to reach broken reactors to repair them. Teleports, pressure plates, oil leaks and many other interactive objects await you. Repair AI will try to help you with your task... Well, as much as she can do. At least, you will certainly get motivational support!