RIDE 6 - Deluxe Edition
Enjoy an even more thrilling riding experience with RIDE 6 - Deluxe Edition. Pre-order now and you will get: - The full game; - RIDE 6 - Season Pass Vol. 1, with incredible content that will be unlocked as soon as it becomes available; - RIDE 6 - Made in Japan Bikes Pack, including two bikes (Honda CBR 600 RR RM 2024 and Yamaha YZF-R1M 2024); - RIDE 6 - Made in Italy Bikes Pack, including two bikes (Ducati Panigale V4 S EM 2025 and Aprilia RSV4 Factory E5 2024). Live the RIDE RIDE 6 isn’t just about riding – it’s about who you become on your bike. It’s where passion turns into identity, and every race becomes a statement. It's time to prove what it really means to be a rider – to yourself and to the world. Beyond the asphalt Collect and ride 250+ bikes from various categories, including Baggers and Enduro. Leave the asphalt behind and feel the thrill of the dirt on new off-road tracks for an even more complete riding experience. Join RIDE Fest Celebrate your passion for two wheels: start your career in the atmosphere of a motorcycle festival, choose your path, and challenge 10 legendary champions, from Casey Stoner to Guy Martin. Each will push your skills to the limit, testing you across different disciplines, bikes, and tracks. Do you have what it takes to claim your place among those legends? Ride your way Whether you want to master the basics or you're looking for the ultimate challenge, RIDE 6 adapts to your gaming style. The Arcade Experience gives you the thrills of instant riding, while the Pro Experience delivers full control and simulation depth. And with the new Bridgestone Riding School, you'll be ready to face every challenge at your best! Online, no limits Race online in full cross-play, claim your spot at the top of the leaderboard, and show off your custom bikes, suits, and helmets. All content included in Season Pass Vol. 1 will be released by December 2026.