Garten of Banban 4
Nowhere to go but down! Continue where Garten of Banban 3 left off and explore the mysterious underworld! Avoid the unpleasant residents of the facility, make friends with ones who aren’t out to get you, and find your child. Little do you know, you are heading down to where no human has been for quite some time… Survive the abandoned lower levels of Banban’s Kindergarten: With no direction to go but down, you are forced to delve into even deeper levels of the mysterious establishment that is Banban’s kindergarten. Little do you know, you are heading down to where no human has been for quite some time… Even more friends to make! With an entire underworld for you to explore and survive, you will be having plenty of opportunities to finally make some friends. Despite the suspicious lack of humans in the entire establishment, you will never feel alone! In Banban’s Kindergarten, there are friends to be made in every corner!