Garten of Banban 3
Continue where Garten of Banban 2 left off and explore the mysterious establishment which turned out to be bigger than anyone could’ve thought! Avoid the unpleasant residents of the facility, make friends with ones who aren’t out to get you, and find your child. Can you make it in time and escape with your life? Explore further into the depths of Banban’s Kindergarten: The depths of the mysterious establishment that is Banban’s Kindergarten turned out to be much bigger than anyone could have thought, with many floors having been built underneath the seemingly innocent Kindergarten explored in the first game. With friends being present at every turn, you have no choice but to continue delving deeper into the place in hopes of finding your child. Turns out making friends is not that easy! Despite the number of opportunities you have had to make friends, you still fail every time. But with you delving even deeper into the establishment, perhaps you will find more success down in the lower levels. In Banban’s Kindergarten, there are friends to be made in every corner!