This bundle includes: - 1000 Overwatch Coins - Instant Access to Sojourn, Junker Queen, Kiriko, and Ramattra - Instant Access to all Overwatch 1 heroes - 3 popular OW1 legendary skins Blackhardt Reinhardt Imp Mercy Nevermore Reaper With your Overwatch Coins, you can buy in-game cosmetic items to customize your heroes. Owners of the Premium Battle Pass can also use Overwatch Coins to unlock Tiers and instantly access Legendary and Mythic content.