NASCAR 25
Pre-Order NASCAR 25 and receive 5,000 Career Bonus Dollars, 3 Cover Driver Paint Schemes, and 500 Career Rep Points. iRacing is proud to present NASCAR 25, the official game of NASCAR featuring ALL FOUR National Series, the ARCA Menards Series, NASCAR Xfinity Series, NASCAR Craftsman Truck Series, and NASCAR Cup Series. NASCAR 25 will feature all the action you've come to expect from the developers of the most authentic racing experience and simulation ever created. For the first time ever on consoles, iRacing has brought laser scanned car models and tracks for a level of authenticity that is previously unmatched. With a physics model tuned by the experts, and based on real world feedback from actual NASCAR drivers and race teams, you'll be immersed in the sights and sounds of race day like never before. From Quick Race, Championship, Multiplayer, or Career, the combinations of tracks, cars, and experiences will keep you coming back for more. Work your way from your backyard shop in ARCA Menards series all the way through a multi-time NASCAR Cup Series Champion in Career Mode, and show the world what you're made of. It's the NASCAR game you've been waiting and asking for! Welcome to NASCAR 25!