My Universe - School Teacher
BECOME THE BEST TEACHER IN TOWN Play as a young teacher with a mission: bringing your new school back to the top! Motivate your pupils, improve their results and organize school contests and festivals. Become a model teacher as you take care of more difficult classes, win prizes and complete the director’s objectives, unlocking new items along the way. MANAGE YOUR CLASSROOM AND YOUR PUPILS Teach your pupils about geometry, biology, art and much more – each discipline featuring its own minigame. Every student in your classroom has unique strengths and weaknesses: adapt your teaching to make sure they can follow and learn in good conditions. YOUR SCHOOL, YOUR EXPERIENCE Customize your character and your classroom! Unlock new items and bigger classrooms by completing minigames and earning stars until you can create your dream school experience.