Go all in on the popular MX vs ATV off-road racing franchise with the 2024 Ultimate Edition. This edition includes the full game, 9 DLCs with over 60 additional tracks plus the 2024 Vehicle Pass with over 30 original manufacturer vehicles! Get this ultimate bundle for a special price! Fulfill your dream of becoming a renowned off-road rider, garnering widespread recognition and admiration from fans and sponsors alike. Whether you choose to play the career or online modes, you'll get to experience the intense thrill of racing to the finish line on bikes, ATVs, and UTVs. This latest instalment also boasts newly added features like series mode, racing in rain. snow or at night, overhauled suspension and tuning system and so much more. Unleash your inner legend and dominate the dirt with the Mx vs ATV Legends Ultimate Edition!