Lightyear Frontier (Game Preview)
This game is a work in progress. It may or may not change over time or release as a final product. Purchase only if you are comfortable with the current state of the unfinished game. Settle your interstellar homestead in this open-world mech farming adventure! Build your farm, customize your mech, grow alien crops, and explore a vast new world full of promise with up to three friends! PILOT AND CUSTOMIZE YOUR MECH Farm, build, and explore in a customizable mech! Craft new parts and mod chips to tweak your mech's performance to your specifications. Choose from an array of options to build your trusty all-purpose vehicle. A PLANET OF YOUR OWN Settle on a verdant exoplanet in the Lightyear Frontier, a cluster of habitable worlds in the far reaches of the galaxy. Overcome its environmental challenges in order to thrive on your new home. FARMING LIKE YOU'VE NEVER SEEN IT BEFORE Take farming to a new level with the power of the mech. Use its mighty tools to plant, water, and harvest vast fields of alien crops with ease. Mastering crop rotation is key to optimize your yield! BUILD YOUR HOMESTEAD FROM THE GROUND UP Create the exofarm of your dreams! Make your mark on the world as you build your homestead piece by piece into a handcrafted retro-futuristic farm. Make your place your own with alternative color palettes and decorations. MAKE A DIFFERENCE Send resources to remote colonies, befriend interplanetary neighbors, and build a stable of alien livestock. Use the bounty of your harvest to benefit those around you and create a better tomorrow. MECH IT SOLO OR TOGETHER While your mech can handle anything the world throws at you, feel free to invite up to three friends to join you on this journey of settling and exploration! Pool your resources to create the perfect homestead, and share the rewarding feeling of a good harvest with your pals!