Let Them Come
You are Rock Gunar, mercenary gun for hire with alien blood on his hands. Twitchy trigger fingers and focused battle tactics are the order of the day as you take on this ultimate survival mode challenge to wipe out every Alien on this ship! You will die - a lot - but sheer brute force plus cool ammo and weapon upgrades will help you take these vermin down, one wave at a time! " "- Upgrade and customize your loadout as you learn from your mistakes and work out how to take down the hordes. Enter FRENZY mode to deal the most damage. - Mow down waves of diverse alien enemies and face grim odds against terrifying boss aliens in the ultimate level showdown! - For complete satisfaction replay the game with your unlocked loadout in the new game plus mode. - Show off your stamina and boast with friends as you climb to the top of the leaderboards! - Select music tracks on your BOOMBOX to help focus on the task at hand and collect new mixtapes as you progress.