IceLine
IceLine is a top-down puzzle game about Ice Magician, who collects magic crystals and takes his skills to the next level. This is a puzzle game with unique mechanics in which the player character leaves an ice trail behind him and thus changes the playing field for himself! Defeat enemies with ice trail, use it to boost yourself trough obstacles and change your ice element to collect different crystals.