Hunt: Showdown - Gold Edition
The Hunt: Showdown Gold Edition bundle contains the Main game and 7 DLC packs: - Hunt: Showdown (base game) - Legends of the Bayou (two hunters, two weapons, 500 Blood Bonds) - Llorona’s Heir (one hunter) - The Phantom (one hunter) - Last Gust (one weapon) - Zhong Kui (two hunters) - Louisiana Legacy (two weapons) - Crossroads (four weapons) - Trick Shooter (one hunter, two weapons)