Hand in Hand
An atmospheric platformer with puzzle elements and split screen, where the player can control two characters at once, or two players can play in co-op mode on one device. Immerse yourself in the ethnic world of two heroes, solve puzzles and overcome obstacles together, explore the fairy forest and other locations, help each other.