GRID Autosport
The Games on Demand version supports English, French, Italian, German, Spanish, Polish, Russian, and Brazilian Portuguese. Experience an intense, authentic and deep world of professional motorsport - specialise in your favourite racing style or conquer them all across 100 routes at 22 incredible locations. GRID Autosport features a huge career, advanced rival driver AI, the return of in-car view & the most exciting high-performance racing cars. Extensive multiplayer options include clan-style Racing Clubs for online team competition, new challenges every week powered by RaceNet plus 2 player split-screen racing.