Deadpool
There are a few important things I need to say before you crack into my insanely sweet game. (Oof. Here we go again.) I'm a mercenary with an accelerated healing factor. I've been described as unstable, which is just plain coo-coo. (Wait, do sane people say coo-coo?) I'm gonna battle for the safety of humans and mutants. (And even mumans.) Be prepared for just about anything. (Holla!) Key Features: - I made sure to capture all my good sides, so I made my game a third-person action-shooter. (Yep, you get to look at my heinie.) - Keep a look out cuz some of my X-Men pals (Whoa, what pals?!) are making an appearance. (Hope you don't mind picking hair out of your tacos.) - I'm really good at killing, so I made it a blast stringing together combos, and totally eviscerating my enemies. (Ev-is-cer-a-ting!) - I brought my skills and a buttload of my favorite things. Katanas (check), guns (bang!) explosives (boom), duct tape (quack) and of course, yours truly - ME! (Checkmate!) - You get more of ME! I've included all my DLC from earlier versions in this version, just for YOU, my biggest fan!