Project Cars
Project CARS is the ultimate driver journey! Guided, tested, and approved by a passionate community of racing fans and real-life drivers, Project CARS represents the next-generation of racing simulation as the ultimate combination of fan desire and developer expertise. Discover an unrivaled immersion fuelled by world-class graphics and handling that allows you to truly feel the road. Create a driver, pick from a huge variety of motorsports in a dynamic career mode and write your own tale in an intense online multiplayer. Featuring the largest track roster of any recent racing game with a ground-breaking dynamic time of day & weather system as well as deep tuning & pit stop functionality, Project CARS leaves the competition behind in the dust. The downloadable version of this game supports English, French, Italian, German, Spanish, Polish, Portuguese and Russian.