Madden NFL 15
Madden NFL 15 transforms you into your rival’s worst nightmare with a new breed of defense built to challenge the best offenses in the NFL. A new arsenal of pass rush moves, an intuitive tackling system, improved coverage logic, and immersive new camera angles make defense exciting and fun to play. Call plays with confidence thanks to an all-new crowd-sourced recommendation engine built from millions of online games played by the Madden community. Add in all-new NFL Films inspired presentation and it’s not just football, it’s Madden Season!