World of Warships: Legends – Agile Guardian
Obtain this set to receive Soviet Tier II Premium destroyer Storozhevoi, featuring good ballistics and speed, along with lots of in-game items and resources! This bundle includes: - Soviet Tier II Premium destroyer Storozhevoi - 400,000 credits - 20,000 Global XP - 5x Victory camouflages - 5x Common Credit Boosters - 5x Rare Battle Boosters Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Also please note that some content, including ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase. You can obtain this DLC only once.