Kingdom Rush Frontiers
Bigger and badder than ever before, Kingdom Rush: Frontiers is a whole new level of the furiously fast, enchantingly charming gameplay that made the original title an award-winning hit. Command your troops through an epic (mis)adventure as you defend exotic lands from dragons, man-eating plants, and ghastly denizens of the underworld -all with flashy new towers, levels, heroes, and more goodies to help you crush your foes to a pulp. (Don't worry, we've still got all the good ol' stuff from the last game, too. It's vintage now.) Kingdom Rush: Frontiers packs in so much content, it's like a fully upgraded artillery blast of mouthwatering, pixelated joy launched right into your smiling little face... and it hurts so good!