SILENT HILL f - Deluxe Edition
Deluxe Edition Pre-order Bonuses: - White Sailor School Uniform *1 - Omamori: Peony *2 - Item Pack *3 - 48-hour Early Access *1 This costume changes Hinako's appearance. To apply this costume, access a Hokora in the game and select Change Costume from the menu. *2 An equipable item. To receive this item, access a Hokora in the game and select Bonuses from the menu. The Bonuses option will unlock based on game progression. *3 An item pack with three consumable items. This pack can only be claimed once. To receive this item, access a Hokora in the game and select Bonuses from the menu. The Bonuses option will unlock based on game progression. Item Pack contains: - 1 Shriveled Abura-age - 1 Divine Water - 1 First Aid Kit Note: Please be careful to avoid a redundant purchase of the SILENT HILL f - Deluxe Upgrade. Deluxe Edition Contents: - Full Game - Digital Artbook *1 - Digital Soundtrack *1 - Pink Rabbit Costume *2 *1 The Digital Artbook and Digital Soundtrack are included in a bonus application. Contents cannot be downloaded from the application in a selected format. *2 This costume changes Hinako's appearance. To apply this costume, access a Hokora in the game and select Change Costume from the menu. Note: -The contents of the SILENT HILL f - Deluxe Upgrade are included in this item. Please be careful to avoid redundant purchases. -Digital Soundtrack includes music with lyrics in Japanese. In 1960s Japan, Shimizu Hinako's secluded town of Ebisugaoka is consumed by a sudden fog, transforming her home into a haunting nightmare. As the town falls silent and the fog thickens, Hinako must navigate the twisted paths of Ebisugaoka, solving complex puzzles and confronting grotesque monsters to survive. Immerse yourself into Hinako's world imagined by renowned author Ryukishi07, with entrancing music, including pieces by Akira Yamaoka, and beautiful visuals in a gripping tale of doubt, regret, and inescapable choices. Will Hinako embrace the beauty hidden within terror, or succumb to the madness that lies ahead? Discover a new chapter in the SILENT HILL series, blending psychological horror with a haunting Japanese setting. *This game contains depictions of gender discrimination, child abuse, bullying, drug-induced hallucinations, torture, and graphic violence. This game is set in Japan in the 1960s and contains depictions based on the customs and culture of that time. These depictions do not reflect the opinions or values of the developers or any individuals involved. If you feel uncomfortable at any point while playing, please take a break from playing or speak to someone you trust.