Wargaming.netAction & adventure
Reinforce your roster with a random American Commander who comes with a set of Boosters and some Premium Account time! The bundle includes: 1x American Commander crate 3 days of Premium Account 7x Rare Battle Boosters 7x Rare Global XP Boosters 7x Rare Ship XP Boosters 7x Rare Credit Boosters 7x Rare Commander XP Boosters Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Also please note that some content, including ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase. You can obtain this DLC only once.