World of Warships: Legends – Full Voltage Ahead
Grab this free bundle for the U.S. Navy's 250th anniversary! You'll receive the Commander guise of The Fat Electrician—a popular military history storyteller known for mixing sharp humor with thoughtful takes. Plus, enjoy 7 days of access to famous U.S. battleship Texas and grab a set of U.S.-style camouflages. This bundle includes: - Fat Electrician Commander guise - 7-day access to U.S. Tier IV Premium battleship Texas - 12x "Red, White, and Blue" camouflages Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Also please note that some content, including ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase. You can obtain this DLC only once.