Styx: Master of Stealth Collection
Pre-order Styx: Master of Stealth Collection and play Styx: Master of Shadows and Styx: Shards of Darkness now. You’ll also receive the Master of Shadows Skin in Styx: Blades of Greed, Styx’s iconic outfit in the first game of the series, and get early access to the game, 48 hours in advance. Immerse yourself in the most acerbic series of stealth games and play as a cunning goblin with razor-sharp wit in the Master of Stealth Collection. This collection includes Styx: Master of Shadows, Styx: Shards of Darkness and Styx: Blades of Greed along with all their bonus content. Styx: Blades of Greed - The master of stealth is back! Explore the dizzying heights of the Iserian Continent and use your cunning to eliminate your enemies. Thanks to your Quartz powers, you are freer than ever. Get creative - it's so good to be greedy. Styx: Master of Shadows - Styx: Master of Shadows is a stealth game with role-playing elements. In a dark fantasy universe, control and make use of the talents of Styx, a two-hundred-year-old goblin who specialises in the art of theft and assassination. Styx: Shards of Darkness - Embark on a perilous mission, alone or in co-op with a friend! Explore vast environments, and use your formidable skills and assassin’s arsenal to infiltrate or silently eliminate your enemies. Get exclusive bonus content for these titles: Styx: Blades of Greed - Greedy Skin Pack: Discover three new skins for Styx, each representing a new facet of his greed. Whether he has succumbed to his desire for quartz, amber, or gold, discover the master of stealth at the height of his avarice. - Legacy Skin Pack: Immerse yourself in Styx’s past by donning historic skins from Styx: Shards of Darkness. Marked by the assassinations and pillaging of his past missions, wear outfits that may have witnessed the fall of Korrangar. - Weapon Pack: Expand your arsenal with three new daggers and five more taunts to lure enemies to your blades. Sharp and deadly, they will soon be stained with scarlet. - Starter Pack: Jump right into the action with the Starter Pack. With two experience points and materials for crafting your lethal traps, it’s the perfect kit for any self-respecting assassin. Styx: Shards of Darkness - The Akenash Set: Don the legendary Akenash outfit and wield the Akenash Dagger: the iconic gear from Styx’s first adventure.