Galaxy Champions TV
Galaxy Champions TV is a top-down closed arena shooter inspired by the classic arcade game Smash TV. Get powerful weapons and power-ups, kill huge amount of enemies, level up, unlock upgrades and beat all the bosses to become the champion of the most violent TV show of all time! Are you ready to become the Champ?! "Good luck! You'll need it!" Features: - Brutal, fast paced run and gun gameplay. Be fast or die! - Arcade score chaser-style game! - Global leaderboard: player can compete with other players. - 2-player local co-op mode. Don't fight alone! Win this show with your friends! - Difficulty levels: player can select difficulty before start a run. - 40+ unlockable upgrades. - 15+ powerful weapons (5 powerful upgradable weapons). - 4 different planets. - 15+ various enemies. - 4 insane boss fights.