Fallout 76 Standard Edition
Xbox exclusive: Get 500 bonus Atoms with purchase! Bethesda Game Studios, the award-winning creators of Skyrim and Fallout 4, welcome you to Fallout 76, the online prequel where every surviving human is a real person. Work together, or not, to survive. Under the threat of nuclear annihilation, you’ll experience the largest, most dynamic world ever created in the legendary Fallout universe. Reclamation Day, 2102. Twenty-five years after the bombs fall, you and your fellow Vault Dwellers—chosen from the nation’s best and brightest – emerge into post-nuclear America. Play solo or join together as you explore, quest, build, scavenge and triumph against the wasteland’s greatest threats.