Demolish & Build Classic
Become a boss of Demolition & Build company. Destroy small wooden huts and huge concrete buildings. Manage your workers. Invest earned cash in your own land properties and rent them for profit in open sandbox world. Use various hand tools, buy new machines and customize their parts for specialized tasks. - Various machines to work with - Open sandbox world - Advanced destruction system - Invest, Build and Profit - Hire and manage your workers Available machines: Tower crane - deliver your materials to normally unreachable spots. Bulldozer - this heavy machine is great for demolition of small structures, as well as trampling vegetation and flattening terrain. Skid Loader - a small, but awesome machine. It can dig, demolish and carry loads. Just attach the required part to do the job. Excavator - to do serious digging or demolition, attach a specific tool to the excavator arm. Road Roller - useful for compacting sand and asphalt roads. Pickup Truck - perfect to drive between contract locations. Dump Truck - perfect for delivering sand or metal scraps. Crawler Crane - comes with a wrecking ball, no structure will stand a chance against it. Concrete Mixer Truck - if you need to pour some concrete on your construction site. Cargo Truck - designed to carry wood, bricks and concrete segments to construction sites.