Death Park
In this scary game you should explore a huge abandoned amusement park with a creepy circus. Are you ready to face the true evil - the scary killer clown? Will you be able to solve all the puzzles that are waiting for you on the path to escape in these horror stories? You will have to play hide and seek with that monster and go through all the hard quests in order to survive throughout the night! Explore a dark amusement loonar park: old abandoned buildings, a horrifying hospital, dark basements, mysterious mazes and creepy circus, all this scares goosebumps. Feeling you’re alone there? In this terrible adventure game you won’t ever end up being alone, because It will always be at your back… Put your attention on secret quests and hidden objects in this dreadful game - the only way to stay alive is to hide first and run away after this massacure! Solve puzzles and search, collect and use items in order to understand the horror story and escape from haunted house and evil clown. Do not make loud noise and be careful because the real evil neighbor killer-clown might see or hear you! It kills everyone who gets in its way! Keep your eyes open and use cover to hide from this deadly maniac to stay alive. Try to track it’s movements, otherwise it will find, scare and kill you! If you like scary games and horror escape experiences – Death Park is the game for you! There are multiple endings in Death Park. Your decisions and actions will affect the outcome of the story. Play again to discover the other endings and to know the clown ‘s whole story.